Kalite Politikası

  • İzeko’ya bağlı üyelere ve vatandaşlara; “memnuniyet odaklı” hizmet sunmak,
  • Tecrübesi, güvenirliliği, hizmet kalitesi ve kalitedeki devamlılık prensibiyle üyelerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini analiz ederek faydalı çözümler üretmek,
  • Teknolojik gelişmeleri takip etmek ve yeniliklere açık olmak, bağlı üyelerin sektörel yenilikler karşısında sürekli iyileşmesine ve gelişmesine katkı sağlamak,
  • Kurumsal iletişimi ilke edinmek,
  • Yasal mevzuatı yorumlamak ve güncel süreçlerle ilişkilendirerek uygun hizmet yeterliliği konusunda yasal değişikliklerde teklif sunmak,
  • Kayıt işlemlerinde çözüm odaklı süreçler planlamak,
  • Emlakçı üyelerimize yönelik iyileştirmeler yapmak ve kamuoyunda farkındalık yaratmak.