Kalite Politikası
- İzeko’ya bağlı üyelere ve vatandaşlara; “memnuniyet odaklı” hizmet sunmak,
- Tecrübesi, güvenirliliği, hizmet kalitesi ve kalitedeki devamlılık prensibiyle üyelerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini analiz ederek faydalı çözümler üretmek,
- Teknolojik gelişmeleri takip etmek ve yeniliklere açık olmak, bağlı üyelerin sektörel yenilikler karşısında sürekli iyileşmesine ve gelişmesine katkı sağlamak,
- Kurumsal iletişimi ilke edinmek,
- Yasal mevzuatı yorumlamak ve güncel süreçlerle ilişkilendirerek uygun hizmet yeterliliği konusunda yasal değişikliklerde teklif sunmak,
- Kayıt işlemlerinde çözüm odaklı süreçler planlamak,
- Emlakçı üyelerimize yönelik iyileştirmeler yapmak ve kamuoyunda farkındalık yaratmak.